Το Κεντρικό Σύστημα Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων (ΚΣΗΔΕ) θα αποτελέσει την κεντρική υποδομή για την ανταλλαγή ηλεκτρονικών εγγράφων μεταξύ όλων των φορέων του Δημοσίου με τη χρήση εγκεκριμένων ψηφιακών υπογραφών. Το έργο υλοποιείται από τη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, ενώ το σύστημα φιλοξενείται στο G-Cloud της ΓΓΠΣΔΔ.
Πρόκειται για μία οριζόντια ψηφιακή λύση που θα συμβάλλει καθοριστικά στην πλήρη οργάνωση της αλληλογραφίας μεταξύ των δημόσιων φορέων, την επιτάχυνση και τη διαφάνεια των διοικητικών διαδικασιών, τη μείωση της γραφειοκρατίας και την εξοικονόμηση πόρων και χρόνου.
Με τη διάθεση των 150.000 εγκεκριμένων ψηφιακών υπογραφών που βρίσκεται σε εξέλιξη, οι δημόσιοι υπάλληλοι θα μπορούν να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις με εύκολο τρόπο και σε πραγματικό χρόνο. Προάγεται έτσι η ηλεκτρονική επικοινωνία με το Δημόσιο και μειώνονται οι απαιτήσεις αυτοπρόσωπης παρουσίας. Το έργο θα δώσει περαιτέρω ώθηση στην εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων και θα συνδράμει στον ευρύτερο ψηφιακό μετασχηματισμό της ελληνικής οικονομίας, επιταχύνοντας τη ζήτηση για νέες ψηφιακές υπηρεσίες.
Οδηγίες για τους ΔΨΠ ΚΣΗΔΕ Οδηγίες έκδοσης ΨΠ ΚΣΗΔΕ ΕΔ v3